Trebuie să piardă în greutate în timp ce este însărcinată


Este important să nu ridicați partea inferioară a spatelui de pe podea, altfel exercițiul va fi ineficient. Apoi reveniți la poziția inițială. Ridicarea picioarelor cu greutăți Mușchiul abdominal transversal Întinde-te pe covor. Vă puteți ține de marginile covorului cu mâinile. Agățați greutăți pe picioare sau prindeți o gantere cu picioarele.

Și începi să ridici picioarele într-un unghi drept. Exercițiul se face până când mușchii ard. Ridicarea și coborârea corpului Mușchiul drept Cel mai frecvent exercițiu. Poziția corpului este orizontală, picioarele sunt îndoite la genunchi, mâinile sunt încleștate în spatele capului.

Este necesar ca picioarele să fie fixe, deci este mai bine să o faceți cu un partener. Ridică-ți trunchiul până când genunchii îți ating pieptul și revino la poziția inițială.

Numărarea macrocomenzilor pentru pierderea în greutate cum

Scândură Toți mușchii abdominali Luați o poziție de push-up și apoi coborâți-vă pe coate. Trunchiul este drept, fără îndoituri ale spatelui sau ridicări pelvine. Stați în această poziție timp de 40 de secunde. Răsucire Mușchii oblici interni Luați o poziție orizontală. Ambele brațe sunt într-o poziție unită în spatele capului, picioarele sunt îndoite la genunchi.

Strânge-ți stomacul și ridică-ți încet trunchiul. Fă-o până se arde. Ridicarea picioarelor Mușchii oblici interni și mușchiul drept Întins pe saltea, coboară brațele de-a lungul trunchiului.

Sigur pentru a pierde in greutate in timpul gravida

Ridică-ți picioarele, apoi încearcă să-ți ridici fesele de pe covoraș. Țineți această poziție pentru câteva momente și reveniți la poziția inițială. Strângerea laterală Mușchii oblici interni Într-o poziție orizontală, îndoiți picioarele, picioarele sunt depărtate la lățimea umerilor.

Mâinile în broasca de pe gât. Și încearcă să ajungi la genunchiul stâng cu umărul drept și invers. Fă-o de cel puțin 15 ori. Fiecare exercițiu afectează un grup muscular specific, ceea ce vă va permite să obțineți rezultate diferite.

regim de slabire pe zile

Răsucire Exercițiile bazate pe crunch sunt baza pentru o talie subțire. În plus, aceste exerciții sunt grozave pentru a ajuta la pierderea în greutate în abdomen. Astfel de exerciții cu diferite tipuri de răsucire vor întări perfect mușchii abdominali, precum și vor pompa mușchii abdominali laterali, ceea ce va face talia mai subțire.

Fitball O altă formă eficientă de exerciții sunt exercițiile fitball. În plus, acest tip de exerciții implică mai multe părți ale corpului simultan: spate, abdomene, șolduri. Aceasta înseamnă că acest tip de exercițiu nu numai că va fi mai eficient, ci și mai dificil. Exerciții de fitball: Răsucire: Așezați fesele pe minge, picioarele paralele între ele. Coborâți-vă treptat, astfel încât să vă rămână doar spatele pe fitball. Ridicați mâinile în spatele capului și începeți încet să faceți răsuciri.

Faceți 3 seturi de 15 repetări. Trecerea mingii: întindeți-vă pe burtă, strângeți fitball-ul între picioare.

11 săptămâni gravidă pierde în greutate. Află mai multe despre:

Începeți să ajungeți cu mâinile la picioare și încercați să treceți mingea în mâini. Repetați exercițiul de 10 ori.

ce să mănânci pierde burta grăsime

Trebuie să piardă în greutate în timp ce este însărcinată fitball-ului: mingea se află în fața ta, pune-ți în genunchi în spatele ei, palmele pe minge. Începeți să rostogoliți mingea departe de dvs. Faceți seturi de 10 ori. Astfel de exerciții sunt foarte eficiente pentru arderea grăsimilor în abdomen și, de asemenea, vă permit să întindeți mușchii interni, ceea ce va permite abdomenului să se încordeze.

Majoritatea exercițiilor sunt axate pe efectuarea lor în sala de sport. Dar dacă nu există nicio modalitate de a vizita sala. Mai ales pentru aceasta, există seturi de exerciții care sunt ușor de efectuat acasă.

clinica slabit

Exercitiul Cum se face Ciorapi Wiggle Într-o poziție orizontală, plasează-ți brațele în spate și ridică picioarele îndoite la un unghi de 90 de grade. Șosetele trebuie trase înapoi. Partea superioară a spatelui este ridicată de pe podea. Coborâți un picior pe podea până când atingeți podeaua.

Apoi din nou poziția de pornire și la fel cu celălalt picior. Raise picior Întinde-te pe burtă. Îndoaie brațele la coate. Puneți degetele de la picioare pe podea. Ridică-ți trunchiul de pe podea și întinde-te într-o sfoară.

Numărarea macrocomenzilor pentru pierderea de grăsimi. Ce.

Nu apleca spatele! Luați poziția inițială, apoi repetați exercițiul de încă 15 ori. Țineți marginile covorului cu mâinile. Și începeți să vă rotiți picioarele mai întâi spre dreapta, apoi spre stânga de 5 ori pentru fiecare parte. Aceste activități sunt grozave pentru întărirea abdomenului. Dieta echilibrata Acum să trecem la cel mai important pas în pierderea în greutate în zona abdominală - alimentația adecvată.

Mai multe studii științifice au confirmat în mod repetat că exercițiile fizice sunt importante pentru sănătate, dar nu joacă un rol atât de important în pierderea în greutate. Deci, dacă trebuie să eliminați kilogramele în plus, trebuie să lucrați la ceea ce este inclus în dietă. Cel mai important pas este să eliminați alimentele bogate în calorii!

Carne și produse din pește: orice carne grasă, atât de animale, cât și de păsări, cârnați, slănină, pește gras; Produse lactate: smântână, smântână grasă, brânzeturi tari și foarte sărate, unt; Produse de panificatie: produse de panificatie, paste fara grau o două slăbire subțire, produse din drojdie, produse puff; Orice fel de dulciuri; Băuturi: băuturi carbogazoase, alcool, băuturi dulci, cafea; Fast food; Ketchup și maioneză; Nuci și uleiuri: orice semințe, ulei vegetal.

Prin eliminarea alimentelor de mai sus din dietă, îți vei reduce semnificativ aportul de calorii, ceea ce înseamnă că kilogramele în plus vor dispărea. Important de reținut!

  • Diete kpop
  • Pastile de slabit interzise

Cu orice dietă, este important să evitați foamea. Organismul ar trebui să aibă doar un ușor deficit de calorii, altfel poate duce la o sănătate precară și la creșterea treptată în greutate.

ceai detoxifiant ajuta la slabit

Dieta pentru accelerarea metabolismului Un alt factor important pentru pierderea în greutate în abdomen este metabolismul. Există diete care ajută la accelerarea metabolismului. Și cu cât metabolismul este mai rapid, cu atât stratul de grăsime este ars mai repede. Deci, cum îți stimulezi metabolismul prin dietă?

ceaiul de papadie pentru slabit

Iată un exemplu de dietă pentru 7 zile: Acest meniu este conceput pentru a accelera metabolismul și a pierde în greutate. Principalul lucru este să ne amintim că metabolismul este accelerat de condimente și ardei iute, precum și de o cantitate mare de apă. Uscarea corpului Uscarea corpului nu numai că te va ajuta să slăbești în zona abdominală, ci și să îndepărtezi grăsimea de pe tot corpul. Principala condiție pentru reducerea grăsimii subcutanate este deficitul de carbohidrați.