Salata de legume pentru slabit, Ingrediente pentru salate care te ajută să slăbești


Ingrediente IDEALE

Vineri, 05 octombrieUltimul update Miercuri, 23 iunieDietă şi slăbire Sănătate Modelează-ţi silueta cu ajutorul salatelor de fructe şi legume! Nu mai sta pe gânduri şi încearcă şi tu această dietă uşor de ţinut.

salata de legume pentru slabit

După numai cinci zile vei observa primele rezultate! Ingrediente IDEALE În cazul în care te-ai decis să urmezi acest regim pentru slăbit, ingredientele pe care trebuie să le conţină salatele tale sunt următoarele: — fructe şi legume de sezon: pepene galben, pepene roşu, caise, piersici, nectarine, banane, mango, cireşe, conopidă, vinete, morcovi, roşii, castraveţi, ardei gras, ardei capia, ceapă, usturoi etc.

Articole recente

Mic-dejun şi cină Salată de fructe la discreţie ,fără alcool sau zahăr. Ziua 1 prânz Salată de spanac şi nuci Ingrediente: g ciuperci, g spanac, o ceapă potrivită, un ou fiert tare, o linguriţă de ulei de măsline, o linguriţă de oţet balsamic, miezul de la trei nuci, 50 g mozzarella, sare şi piper după gust.

Mod de preparare: se spală spanacul, se îndepărtează codiţele regim de slabit lidia fecioru şi se zvântă, iar frunzele se rup bucăţi.

Se curăţă şi se spală ciupercile şi ceapa verde şi se taie felii. Mozzarella şi oul fiert se taie cubuleţe, iar miezul de nucă se fărâmiţează. Toate ingredientele se pun într-un castron, iar pe deasupra se toarnă uleiul de măsline şi oţetul balsamic şi se condimentează cu sare şi piper, după gust.

Sunt sănătoase şi se prepară rapid

Mod de preparare: se fierbe orezul în apă timp de 20 de minute. Se taie roşia şi ardeiul în bucăţele mici, iar ceapa în solzişori fini şi se amestecă cu sare şi piper, ulei de măsline şi sucul de lămâie după gust. Usturoiul se taie în felii foarte fine şi se pune peste orezul rece. Se amestecă apoi toate ingredientele şi se lasă la frigider 10 minute, înainte de a se consuma.

Ziua 3 prânz Salată din piept de pui Ingrediente: o salată verde, g piept de pui fiert sau la grătar, 3 căţei de usturoi, un ardei gras, o roşie potrivită, 50 g parmezan ras, 50 g crutoane, o linguriţă suc de lămâie, o linguriţă ulei de măsline, sare şi piper după gust.

salata de legume pentru slabit

Mod de preparare: se spală bine salata, se usucă şi apoi se rupe în bucăţi. Pieptul de pui se taie cubuleţe.

Dieta cu salate - Salatele conţin puţine calorii

Roşia, ardeiul gras şi usturoiul se taie feliuţe. Toate ingredientele se amestecă într-un castron mare, inclusiv crutoanele, iar apoi se condimentează după gust cu sare, piper, ulei de măsline şi suc de lămâie.

Și totuși, care este cea mai bună salată pentru slăbit?

Parmezanul ras se pune la final. Vezi mai multe retete de salate de varaideale pentru orice amator de gusturi fresh! Ziua 4 prânz Salată de broccoli cu iaurt ngrediente: g broccoli proaspăt, 80 g ciuperci, 3 roşii mici, un ardei gras, o ceapă roşie potrivită, 8 măsline, 50 ml iaurt dietetic, o lingură muştar de Dijon, o linguriţă zeamă de lămâie, sare şi piper după gust.

10 retete de salate care ne ajuta sa slabim - Gustos.ro

Mod de preparare: se spală bine broccoli, ciupercile, roşiile, ardeii şi ceapa, iar apoi se taie felii şi se aşază într-un salata de legume pentru slabit de salată. Măs-linele se adaugă peste legume.

Vei obţine doza zilnică recomandată de fibre, antioxidanţi, vitamine şi minerale, în timp ce vei scăpa de câteva kilograme în doar o săptămână. Iată în ce constă dieta cu salate. De ce dieta cu salate: Sunt gustoase Poţi face orice combinaţie doreşti. Există multe reţete pentru orice gust,iar ingredientele sunt uşor de găsit. Poţi adăuga legume,fructe,nuci,diverse condimente.

Iaurtul se amestecă cu muştarul, zeama de lămâie, sarea şi piperul, apoi se toarnă peste ingredintele din castron.

Se amestecă uşor, se acoperă cu o folie de plastic şi se pune la rece o oră.

salata de legume pentru slabit

Dacă vrei să încerci salate de primăvarăpline de salata de legume pentru slabit de primăvarăaruncă un ochi! Sunt idei sănătoase de alimentație. Citeşte continuarea în pagina următoare!