Gustari keto


Ce să consumi și ce să eviți în dieta keto

Mousse-ul de ciocolată și avocado Gustări în dieta keto Iată câteva exemple de gustări pe care le poți consuma în dieta keto. Reține că doar urmând o dietă keto nu înseamnă automat că vei fi mai sănătos. Poți să mănânci multe costițe de porc, bacon și brânză și tot să fie dietă keto, dar aceasta nu este o alimentație bogată în nutrienți.

Brânza Brânza este permisă într-o dietă keto.

ceai pt slabit la burta

Prin gustari keto, batoanele cu brânză, o rotiță de cașcaval sau o porție de 85 de grame de brânză poate fi o gustare satisfăcătoare care îți oferă și proteine și nutrienți buni pentru întărirea oaselor. Combinând brânza cu legume slabe în carbohidrați sau unele tipuri de nuci poate fi o variantă ce oferă fibră necesară dietei keto.

Dacă doar mănânci brânza pe post de gustare, ai putea să suferi de constipație.

Cu toate acestea, s-ar putea să vă regăsiți într-o situație în care trebuie să mâncați în timpul zilei. Dacă încă îți este foame, este util să ai câteva gustări keto în frigider pentru a ajuta la menținerea cetozei. Nu poți să mănânci doar ce vrei și să te bazezi pe dieta keto finală. Nu toate gustările keto sunt sănătoase Dacă produsul are un conținut scăzut de carbohidrați, acest lucru nu înseamnă întotdeauna gustari keto este potrivit pentru ceto. De fapt, multe gustări cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi alimentele Atkins, te vor scoate rapid din cetoză dacă nu ești atent.

Așadar, este recomandat consumul de alimente ce conțin fibre pe post de gustări și mese. Dacă te interesează diversitatea, poți să alegi și perlele de brânză.

shou rafturi de slăbire

Presară niște scorțișoară peste sau nucșoară pentru îndulcire și pentru aromă! Reține că bând lapte sau mâncând iaurt poate să nu însemne neapărat că ții dietă keto.

Amankah Melakukan Diet Keto ?

Aceste produse lactate sunt surse natural de carbohidrați. Nuci și semințe O gustare ușor de transportat și sănătoasă ce poate fi integrată într-o dietă keto sunt nucile. Nu doar că sunt slabe în carbohidrați, dar oferă și fibre, proteine și multe minerale.

dieta cu ceai

Poți să păstrezi o cantitate semnificativă în genți sau alte recipiente pentru o gustare pe fugă de fiecare dată când îți e foame. Amestecă tipurile de nuci; nucile și semințele sunt benefice pentru sănătate.

Nu uita de semințele de cânepă dacă vrei să mesteci ceva mai moale.

Atunci când urmezi o dietă ketogenică, alimentele pe care le poți consuma sunt următoarele: Ouă: În special de la găini crescute la sol Carne de pasăre: Pui și curcan. Pește gras: Somon, hering sau macrou Carne de vită: De preferat de la vaci hrănite cu iarbă Lactate grase: Iaurt, unt sau smântână.

Guacamole și avocado Avocado de unul singur poate fi o gustare sănătoasă întotdeauna. Spre gustari keto de alte fructe, este surprinzător de slabă în carbohidrați și bogată în grăsimi gustari keto sănătoase pentru inimă. Guacamole se consumă în general însoțit de chipsuri, dar acestea nu pot fi parte a unei diete keto.

Totuși, poți combina guacamole cu felii de ardei grași, castraveți sau roșii cherry.

Cele mai bune gustari pentru dieta keto

Dacă vrei să fii creativ, poți combina guacamole cu chipsuri coapte din ridiche. Chipsuri kale Kale este un aliment popular bogat în nutrienți, și preparându-l sub formă de chipsuri poate fi un răsfăț în locul unei salate.

Însă sunt bogate și în calorii și îți pot încetini procesul de slăbire atunci când le consumi prea des. În cantități mai mici se pot consuma și midgale, semințe de pin și alune de pădure. Evită sau consumă și mai rar caju, fistic și arahide în dieta ketogenică. Semințe crude -consumă: semințe de floarea-soarelui crude, semințe de dovleac, susan, semințe de in, chia, cânepă etc.

Este relativ simplu să faci chipsuri din kale; ai nevoie doar de kale sau alte verdețuripuțin ulei, sare de mare opțional sau alte condimente. Pe lângă că sunt crocante, chipsurile kale sunt și o sursă de fibre, vitamine, minerale și antioxidanți.

Gustări sănătoase și sosuri | Annda`s Keto Kitchen

Ouă fierte Niciun aliment nu este perfect sau conține toți nutrienții necesari, dar ouăle se apropie de perfecțiune. Ouăle sunt în mod natural slabe în carbohidrați și oferă grăsimi și proteine. Împreună cu acestea, ouăle sunt și o sursă de colină, vitamina D, B și fier. Dacă nu ai timp să fierbi un ou, păstrează câteva la îndemână în frigider.

Ouăle fierte tare pot fi făcute din timp și gustari keto în frigider ca să poți să iei unul sau două când vrei o gustare satisfăcătoare. Gustari keto copt și chipsuri din parmezan Dacă vrei diversitate în ceea ce privesc opțiunile de gustări, încearcă să faci chipsuri din zucchini și parmezan 1.

Tot ce ai nevoie este zucchini sau dovlecel de vară și parmezan ras.

Please wait while your request is being verified...

Aceasta poate fi o opțiune crocantă sau doar o metodă de a introduce niște legume în meniuri gustari keto cura de slabire keto. Măslinele sau murăturile Măslinele sunt o sursă de antioxidanți, grăsimi sănătoase pentru inimă, vitamina A, calciu și fier.

Mâncând măsline drept gustare poate fi un plus sănătos în dieta keto. Un lucru de reținut este că măslinele pot fi într-un fel mai bogate în carbohidrați decât alte gustări. În timp ce asta înseamnă totuși destul de puțin, reține că dieta keto este extrem de slabă în carbohidrați. O altă opțiune dacă te plictisești de legume proaspete ar fi să adaugi unele murate.

31 Cele mai bune gustări Keto de pe Amazon: Lista finală

De exemplu, mâncând murături slabe în carbohidrați ar putea fi o metodă prin care să consumi mai multe legume în alimentația ta. Mousse-ul de ciocolată și avocado Dacă vrei ceva dulce atunci când urmezi o dietă keto, nu ai multe opțiuni. Dulciurile sunt de obicei pline de carbohidrați din cauza adaosului de zahăr. Până și deserturile îndulcite de fructe nu pot fi parte dintr-o dietă keto doar pentru că sunt prea bogate în carbohidrați.

școala de slăbit

Ce ar putea funcționa drept gustare dulce este mousse-ul de ciocolată și avocado. În loc de miere, sirop de arțar sau alți îndulcitori, această rețetă 2 folosește îndulcitori alternativi.

Singurele ingrediente sunt avocado, pudra de cacao, extractul de vanilie și un vârf de sare.