Grasime la burta


Docbook Știați că: Toată lumea are grăsime pe abdomen, chiar și cele mai slabe persoane?

FOTO: De ce grăsimea de pe burtă are diferite forme și cum să scapi de ea | SanoTeca

E normal. Însă prea multă grăsime în jurul taliei poate afecta sănătatea într-un fel în care alte grăsimi nu o fac. Atunci când centimetrul arată peste circumferință abdominală la bărbați și peste 88 la femei, se pune diagnosticul de obezitate abdominală? Mai mult decât atât, ea nu este doar o temere estetică, ci și una medicală. Sunt studii care arată că riscul de boli precum diabetul de tip 2 sau afecțiunile cardiace crește direct proporțional cu centimetrii din talie.

Cum scapi de grăsimea de pe burtă și șolduri cu ajutorul unei metode banale

Sfatul specialiștilor: ajustați dieta și includeți în rutina alimentară cinci tabieturi despre care studiile spun că ajută la scăderea grăsimii abdominale. Adio, dulciuri! Cele mai dăunătoare sunt, bineînțeles, cele care conțin zahăr rafinat.

mască de slăbire a corpului dieta cu țelină și lămâie

Numeroase studii au arătat că zahărul în exces, în mare parte datorită cantităților mari de fructoză, poate duce la o acumulare mai mare de grăsime în jurul abdomenului, precum și în ficat. Aceleași studii au concluzionat că de la o circumferință a abdomenului de peste de centrimetri și rezistența la insulină grasime la burta diverse probleme metabiolice este doar un pas.

4 tipuri de grasime abdominala si cum poti scapa de fiecare

Rețineți că fructele întregi nu intră în categoria alimentelor de risc, chiar dacă și ele conțin fructoză. Sunt extrem de sănătoase datorită cantității mari de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei. Beți multă apă și mențineți metabolismul activ. Acesta nu numai că vă va ajuta să pierdeți grăsimea din jurul taliei, dar vă va ajuta să păstrați nivelurile de energie ridicate pe tot parcursul zilei. Adăugați în dieta alimentară mai multe proteine.

presă bancă de slăbit pastile pentru slabit plafar

Alimentele bogate în proteine pot stimula metabolismul și reduce nivelul de foame, factori care duc la pierderea kilogramelor. Sunt studii care sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva acumulării de grăsime abdominală - cantitatea și calitatea proteinelor consumate fiind invers proporțională cu grăsimea de pe talie.

Alegeți alimente precum ouă întregi, pește, fructe de mare, legume, nuci, carne și produse lactate.

dieta daneza 13 bio slăbire înfășurarea activă

Eliminați carbohidrații din farfurie! Restricția de carbohidrați este o metodă foarte eficientă de a pierde grăsime.

Acest lucru este susținut de numeroase studii.

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )

Când oamenii nu consumă carbohidrați, apetitul lor coboară și astfel ei pierd și din greutate. O astfel de dietă vizează în mod specific grăsimea din jurul taliei, precum și pe cea din jurul organelor și mai ales a ficatului. Doar evitând carbohidrații rafinați și menținând aportul ridicat de proteine, scăderea grăsimii este vizibilă. Consumați alimente bogate în fibre, în special fibre vâscoase.

ghimbir praf pentru slabit slăbire lichid tonic

Studiile au arătat că fibrele solubile pot duce la scăderea cantităților de grăsime de pe abdomen. Acestea sunt fibre care se comport ca grasime la burta liant în lichidul din stomac și formează un gel gros care "se așază" în intestin.

Acest gel poate face ca mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv să fie lentă încetinind digestia și absorbția nutrienților.

3 saptamani tabara de slabire cum sa slabesc daca alaptez

Rezultatul final este un sentiment prelungit de plenitudine și apetit redus. Fructele, legumele, precum și unele cereale, cum ar fi ovazul întreg sunt o sursă bună de fibre.