Cum să pierdeți în greutate sfaturi de slăbit


Sfaturi pentru slăbit 26 de sfaturi de slăbire bazate pe dovezi care funcționează Majoritatea metodelor de slăbit sunt nedovedite și ineficiente. Iată o listă cu 26 de sfaturi pentru slăbit, care sunt susținute de studii științifice reale. Bazat pe dovezi Bazat pe dovezi Acest articol se bazează pe dovezi științifice, scrise de experți și verificate de către experți. Ne uităm la ambele părți ale argumentului și ne străduim să fim obiectivi, imparțiali și sinceri. Industria de slăbit este plină de mituri.

Oamenii sunt adesea sfătuiți să facă tot felul de lucruri nebunești, dintre care majoritatea nu au dovezi în spate.

Cu toate acestea, de-a lungul anilor, oamenii de știință au găsit mai multe strategii care par a fi eficiente. Iată 26 de sfaturi pentru pierderea în greutate, care sunt de fapt bazate pe dovezi. Bea apă, mai ales înainte de mese Se susține adesea că bând apă poate ajuta la pierderea în greutate - și asta este adevărat.

Mănâncă ouă la micul dejun Consumul de ouă întregi poate avea tot felul de beneficii, inclusiv ajutându-vă să pierdeți în greutate. Studiile arată că înlocuirea unui mic dejun pe bază de cereale cu ouă vă poate ajuta să consumați mai puține calorii în următoarele 36 de ore, precum și să pierdeți mai mult în greutate și grăsime corporală. Dacă nu mănânci ouă, este bine. Orice sursă de proteine de calitate pentru micul dejun ar trebui să facă truc. Bea cafea preferabil negru Cafeaua a fost demonizată pe nedrept.

Cafeaua de calitate este încărcată cu antioxidanți și poate avea numeroși beneficii pentru sănătate. Asigurați-vă că nu adăugați o grămadă de zahăr sau alte ingrediente bogate în calorii în cafea. Acest lucru va nega complet orice beneficii. Bea ceai verde Ca cafeaua, ceai verde are, de asemenea, multe beneficii, unul dintre ele fiind pierderea în greutate.

Cu toate acestea. Un obiectiv comun este de obicei să slăbești 5 kilograme într- o săptămână. În această săptămână voi încerca.

Deși ceaiul verde conține cantități mici de cofeină, este încărcat cu antioxidanți puternici numiți catechine, despre care se crede că funcționează sinergic cu cofeina pentru a spori arderea grăsimilor. Deși dovezile sunt mixte, multe studii arată că ceaiul verde fie ca băutură, fie ca supliment de extract de ceai verde vă poate ajuta să pierdeți în greutate. Încercați postul intermitent Post intermitent este un model alimentar popular în care oamenii circulă între perioadele de post și mâncare.

Sugestii pentru tine: Planificarea meselor pentru pierderea în greutate: sfaturi, rețete și multe altele Studiile pe termen scurt sugerează că postul intermitent este la fel de eficient pentru pierderea în greutate ca și restricția continuă de calorii.

În plus, poate reduce pierderea de masă musculară asociată de obicei cu diete cu conținut scăzut de calorii. Cu toate acestea, sunt necesare studii de calitate superioară înainte de a putea face cereri mai puternice.

Luați un supliment de glucomanan O fibră numită glucomanan a fost legată de pierderea în greutate în mai multe studii. Acest tip de fibre absoarbe apa și stă în intestin pentru o vreme, făcându-te să te simți mai plin și te ajută să mănânci mai puține calorii.

Studiile arată că persoanele care completează cu glucomanan pierd mai mult în greutate decât cele care nu. Reduceți zahărul adăugat Zaharul adăugat este unul dintre cele mai proaste ingrediente din dieta modernă.

Majoritatea oamenilor consumă prea mult. Sugestii pentru tine: 14 alimente sanatoase pentru micul dejun care te ajuta sa slabesti Studiile arată că zahăr și sirop de porumb bogat în fructoză este puternic asociat cu un risc crescut de obezitate, precum și cu afecțiuni precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Dacă doriți să slăbiți, reduceți adaosul de zahăr.

fructe care te ajuta sa slabesti

Doar asigurați-vă că citiți etichetele, deoarece chiar și așa-numitele alimente sănătoase pot fi încărcate cu zahăr. Mănâncă carbohidrați mai puțin rafinați Glucidele rafinate includ zahărul și cerealele care au fost eliminate de părțile lor fibroase, nutritive.

Acestea includ pâine albă și paste. Studiile arată că carbohidrații rafinați pot crește rapid zahărul din sânge, ducând la foamete, pofte și creșterea consumului de alimente câteva ore mai târziu.

Consumul de carbohidrați rafinați este puternic legat de obezitate. Dacă aveți de gând să mâncați carbohidrați, asigurați-vă că le consumați împreună cu cele naturale fibră. Încercați o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați Dacă doriți să obțineți toate beneficiile restricției de carbohidrațiapoi gândiți-vă să mergeți până la capăt și să vă angajați în a dieta saraca in carbohidrati.

Numeroase studii arată că un astfel de regim vă poate ajuta să pierdeți de ori mai mult în greutate decât o dietă standard cu conținut scăzut de grăsimi, îmbunătățind în același timp sănătatea.

Folosiți plăci mai mici Folosirea unor farfurii mai mici s-a dovedit a ajuta unii oameni să mănânce automat mai puține calorii.

  1. Slăbește 20 kg într-o lună - sleddogs.ro, Pierdeți în greutate 20 kg într o lună
  2. Cum să slăbești rapid în 3 pași simpli

Cu toate acestea, efectul de dimensiune a plăcii nu pare să afecteze toată lumea. Cei supraponderali par a fi mai afectați.

Trebuie să slăbesc înainte de bal

Exercitați controlul porțiunilor sau numărați caloriile Controlul porțiilor - pur și simplu mâncând mai puțin - sau numărând calorii poate fi foarte util, din motive evidente. Unele studii arată că păstrarea unui jurnal alimentar sau fotografierea meselor vă pot ajuta să pierdeți în greutate.

Turmeric, pierderea in greutate

Orice altceva vă crește gradul de conștientizare ceea ce mănânci este probabil să fie benefic. Păstrați alimente sănătoase în jur, în cazul în care vă este foame Păstrarea alimentelor sănătoase în apropiere vă poate ajuta să vă împiedicați să mâncați ceva nesănătos dacă vă este foame excesive.

Gustările ușor de transportat și ușor de preparat includ fructe întregi, nuci, morcovi, iaurt și ouă fierte. Luați suplimente probiotice Administrarea de suplimente probiotice care conțin bacterii din subfamilia Lactobacillus s-a dovedit a reduce masa grasă. Cu toate acestea, același lucru nu se aplică tuturor speciilor de Lactobacillus. Unele studii au legat L. Mănâncă alimente picante Ardeii iute conțin capsaicină, un compus picant care poate stimula metabolismul și vă poate reduce ușor apetitul.

Cu toate acestea, oamenii pot dezvolta toleranță la efectele capsaicinei în timp, ceea ce poate limita eficacitatea sa pe termen lung. Faceți exerciții aerobice Exercițiul aerob cardio este o modalitate excelentă de a arde calorii și de a vă îmbunătăți sănătatea fizică și mentală. Cum să pierdeți în greutate sfaturi de slăbit pare că este deosebit de eficient pentru pierderea grăsimii abdominalegrăsimea nesănătoasă care tinde să se acumuleze în jurul organelor și să provoace boli metabolice.

Ridicați greutățile Unul dintre cele mai grave efecte fusta maxi slăbire ale dietei este că tinde să provoace pierderea mușchilor și încetinirea metabolică, adesea denumit mod de înfometare.

Sugestii pentru tine: 29 gustări sănătoase care te pot ajuta să slăbești Cel mai bun mod de a preveni acest lucru este să faceți un fel de exercițiu de rezistență, cum ar fi ridicarea greutăților. Studiile arată că ridicarea în greutate vă poate ajuta să vă mențineți metabolismul ridicat și să vă împiedicați să pierdeți o masă musculară prețioasă.

tabara de slabit

Desigur, este important nu doar să pierzi grăsime - de asemenea, vrei să construiești mușchi. Exercițiul de rezistență este esențial pentru un corp tonifiat.

Mănâncă mai multe fibre Fibră este deseori recomandat pentru slăbit.

Cum să vă pierdeți în greutate cu 30 kg

Deși dovezile sunt mixte, unele studii arată că fibrele în special fibrele vâscoase pot crește sațietatea și vă pot ajuta schizofrenie de slabire vă controlați greutatea pe termen lung. Mănâncă mai multe legume și fructe Legumele și fructele au mai multe proprietăți care le fac eficiente pentru pierderea în greutate.

Conțin puține calorii, dar multe fibre.

desert dieta rina

Conținutul lor ridicat de apă le conferă o densitate redusă a energiei, ceea ce le face foarte umplute. Studiile arată că persoanele care mănâncă legume și fructe tind să cântărească mai puțin. Aceste alimente sunt, de asemenea, foarte hrănitoare, astfel încât consumul lor este important pentru sănătatea dumneavoastră. Sugestii pentru tine: 15 greșeli frecvente atunci când încerci să slăbești Dormi bine Somnul este extrem de subevaluat, dar poate fi la fel de important ca să mănânci sănătos și să faci mișcare.

Dacă aveți pofte copleșitoare și nu puteți să vă împiedicați să mâncați, indiferent cât de mult încercați, este posibil să suferiți de dependență. În acest caz, cum să pierdeți în greutate sfaturi de slăbit ajutor profesional. Încercarea de a pierde în greutate fără a combate mai întâi dependența de alimente este aproape imposibilă. Mănâncă mai multe proteine Proteina este cel mai important nutrient pentru pierderea în greutate.

Mâncare a dietă bogată în proteine S-a demonstrat că stimulează metabolismul cu de calorii pe zi, în timp ce rade de calorii pe zi în afara dietei.

Pur și simplu adăugarea de proteine în dieta dvs. Supliment cu proteine din zer Dacă vă luptați pentru a obține suficiente proteine în dieta dvs.

Poți să pierzi în greutate la 40

Un studiu a arătat că înlocuirea unora dintre caloriile dvs. Nu beți băuturi zaharoase, inclusiv sifon și suc de fructe Zaharul este rau, dar zaharul sub forma lichida este si mai rau. Studiile arată că caloriile din zahărul lichid pot fi cel mai îngrășător aspect al dietei moderne.

Cele mai bune metode naturale de slăbire în - UTT Romania Cel mai bun mod de a începe pierderea în greutate Shake de proteine Datorită restricției de calorii, organismul poate suferi de o lipsă de proteine. Sunt necesare cu activitate fizică intensă, astfel încât nu mușchii, ci depozitele de grăsime sunt arse. Cu o încărcare sportivă, este bine să o iei cu o oră înainte de antrenament și două după, și fără ea, înlocuiește o gustare cu o băutură cel mai bun mod de a începe pierderea în greutate una dintre mesele principale.

Rețineți că acest lucru se aplică și sucurilor de fructe, care conține o cantitate similară de zahăr ca o băutură răcoritoare precum Coca-Cola. Mănâncă fructe întregi, dar limitează sau evită cu totul sucul de fructe. Consumați alimente întregi, cu un singur ingredient Dacă vrei să fii o persoană mai slabă și mai sănătoasă, atunci unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru tine este să mănânci alimente întregi, cu un singur ingredient.

Aceste alimente se umplu în mod natural și este foarte dificil să te îngrași dacă majoritatea dietei se bazează pe ele. Nu dieta - Mănâncă în schimb sănătos Una dintre cele mai mari probleme cu dietele este că acestea funcționează rar pe termen lung.

Sfaturi pentru slăbit - Aflați 15 motive pentru care nu pierdeți în greutate

Dacă cum să pierdeți în greutate sfaturi de slăbit ceva, persoanele care țin dieta tind să se îngrășeze mai mult în timp, iar studiile arată că dieta este un predictor consecvent al creșterii în greutate viitoare.

În loc să urmezi o dietă, urmărește să devii o persoană mai sănătoasă, mai fericită și mai aptă. Concentrați-vă pe hrănirea corpului dvs. Pierderea în greutate ar trebui să urmeze apoi în mod natural. Mestecați mai încet Este posibil ca creierul dvs. Unele studii arată că mestecarea mai lentă vă poate ajuta să consumați mai puține calorii și să creșteți producția de hormoni legați de pierderea în greutate. Sugestii pentru tine: Avocado sunt utile pentru pierderea în greutate sau pentru îngrășare?

Cum poți slăbi într-o săptămână? - Fitnessmama.ro

De asemenea, gândiți-vă să vă mestecați mai bine mâncarea. Studiile arată că masticarea crescută poate reduce aportul de calorii la o masă. Aceste practici sunt o componentă a alimentației conștiente, care are ca scop să vă ajute să încetiniți consumul de alimente și să acordați atenție fiecărei mușcături. Unele dintre sfaturile de mai sus sunt pur dietetice, implicând consumul de mai multe proteine sau reducerea adaosului de zahăr.

Altele - cum ar fi îmbunătățirea calității somnului sau adăugarea unei rutine de antrenament - se bazează mai mult pe stilul de viață. De exemplu, mestecarea mai lentă este un pas pe care îl puteți face pentru a institui o alimentație atentă. Dacă implementați o mână de aceste sfaturi, veți fi bine pe drumul către obiectivele dvs.

Ultima actualizare la 25 noiembrie și ultima examinare de către un expert la 6 octombrie