Batoanele proteice ajuta la slabit


Cristian Margarit 5 Un alt articol publicat in Fit and Formrevizuit indespre celebrele batoane pentru slabit. Ce sunt batoanele pentru slabit?

batoanele proteice ajuta la slabit terapeutul să piardă în greutate

Sunt suplimente nutritive cu un conţinut variabil de proteine, carbohidraţi, grăsimi, fibre vegetale, alte adaosuri vitamine, minerale, extracte vegetale, aminoacizi etc. Multe firme producătoare pretind că batoanele pot inlocui o masă, că sunt echivalente cu o oarecare cantiate de carne sau că poţi slăbi cu ajutorul lor zece kilograme intr-o lună.

Vei afla cum să citeşti eticheta, lista de ingrediente şi cum poţi folosi batoanele astfel încât să iţi atingi obiectivele şi să nu iţi afectezi în mod negativ sănătatea.

Ce conţin?

SECRETELE DIN FARFURIE- Batoanele proteice

Pe etichetă vei găsi un tabel cu conţinutul de nutrienti: proteine, glucide, lipide, calorii. De asemenea, lista cu ingredientele este afişată teoretic în ordinea descrescătoare a cantităţii acestora.

Batoane Proteice - Herbalife

Proteinele Sunt cea mai importantă componentă intr-o dietă pentru slăbire. Proteinele ajută la menţinerea, refacerea şi creşterea masei musculare, înlătură senzaţia de foame, consumă calorii doar pentru a fi digerate şi nu batoanele proteice ajuta la slabit pot transforma in grăsimi.

Fară suficiente proteine in dietă corpul tău va pierde masă musculară şi tu vei pierde orice şansă de a slăbi pe termen mediu şi lung. Sursa este foarte importantă: proteinele din carne inclusiv pesteou, lapte şi zer au cea mai înaltă valoare biologică.

Proteina din soia are o valoare biologică redusa iar concentratele proteice din soia nu pot ţine locul unei surse de calitate carne slaba, peşte, oua, lactate. Citeşte pe etichetă la ingrediente şi ţine cont de sursa de proteină: este de preferat proteina din zer in faţa celei din soia. De asemenea, continuţul de proteine de pe eticheta poate fi dat de proteinele din cereale, de calitate chiar mai joasă decat soia.

Proteina din soia are şi calităţi, dar nu poate inlocui proteinele complete de origine animala din punct de vedere al aportului de aminoacizi esenţiali.

One moment, please

Este de preferat o combinaţie de proteină de înalta calitate cu o proteină vegetala de evitat soia. Cantitatea de proteine prezentă într-o masă din cele zilnicechiar şi în timpul unui regim de slăbire trebuie sa fie de batoanele proteice ajuta la slabit.

batoanele proteice ajuta la slabit dieta cu zeama de lamaie

Carbohidraţii Sunt substanţe care elibereaza energie rapid. Corpul nu poate stoca decât o cantiate limitată, sub formă de glucoză şi glicogen- un polimer al glucozei.

Orice surplus este transformat în grăsime şi depus, în special în zonele considerate inestetice: fund, coapse, burtă. Stările de lipsă batoanele proteice ajuta la slabit energie sau foame necontrolată sunt date tocmai de consumul neregulat de carbohidraţi; acesta ar trebui să fie redus şi trebuie alese acele surse care nu predispun la îngrăşare.

Sursele de carbohidraţi sunt foarte importante. Carbohidraţii care predispun cel mai mult la îngrasare provin din anumite fructe struguri, bananezahăr şi toate produsele care îl conţinmiere, făină albă şi toate derivatele ei, de la pâine la pastecartofi, orez alb, chiar şi cereale procesate inustrial fulgi de cereale cu ciocolata etc.

Batoanele pentru slabit - Cristian Margarit

Fibrele Fibrele alimentare sunt substanţe pe care corpul nu le asimilează, dar au roluri foarte importante: reglează tranzitul intestinal cu efecte pozitive în prevenirea constipaţiei şi cancerului de colonfixarea şi eliminarea toxinelor, dau senzaţie de saţietate.

Prezenţa fibrelor într-un aliment încetineşte absorbţia carbohidraţilor şi reduce riscul de ingrăşare. Sunt o componentă valoroasă a batoanelor nutritive, dar le poţi gasi si in: cereale de evitat cele din graualune, nuci, migdale, legume, fructe, însoţite şi de alţi nutrienţi esenţiali: vitamine, minerale, enzime, grăsimi sănătoase. Poliolii Glicerolul, maltitolul, sorbitolul- sunt substante care iţi dau energie dar nu au efectele negative ale carbohidraţilor îngrăşare, somnolenţă, foame.

Sunt foarte utili în regimurile fără carbohidraţi sau atunci cand vrei energie înainte de antrenament. Din păcate preţul acestor batoane este ceva mai ridicat, însă şi rezultatele vor fi pe măsură. Efectele secundare pot fi de tip balonare, uscaciunea gurii, diaree la cantitati mari.

Batoane proteice – când le poți consuma și de ce?

Grăsimile Până de curând grăsimile erau acuzate de toate relele: obezitate, boli de inimă, boli ale aparatului digestiv. Grăsimile asigură 9 kcal pe gram, de peste două ori mai mult decât carbohidraţii sau proteinele aproximativ 4 kcal pe gram.

Grăsimile dau un gust şi o textura mai buna alimentelor, în acelaşi timp reducând apetitul. Problema este însa ceva mai nuanţată: există mai multe tipuri de grăsimi.

Grăsimile sănătoase se găsesc în cantităţile cele mai mari în alimentele de origine vegetală: nuci, alune, nuca de cocos, seminte in, canepa, susanmigdale dar şi în oua sau peşte oceanic de apă rece somon, ton. Grăsimile sănătoase iţi dau energie, asigură buna funcţionare a sistemului hormonal, reduc depresia şi retenţia de apă. Grăsimile al căror consum în exces trebuie evitat in mod special se găsesc în principal în surse de origine animală: carne grasă, untură, brânzeturi grase.

Un tip special de grăsimi sunt grăsimile trans- provenite din uleiuri vegetale hidrogenate sau parţial hidrogenate. Ele au avantaje de ordin economic şi industrial costuri mici, timp de păstare mare în raft, simplificarea proceselor tehnologice, dar în acelaşi timp un impact extrem de negativ asupra sănătaţii. În funcţie de tipul de regim pe care îl ţii alege un baton care să conţină cantiatea dorită, dar cu o rezervă: nu trebuie să asociem în cadrul aceleiaşi mese grăsimile şi carbohidraţii.

Deci caută un produs care să nu aibă cantităţi similare din cei doi nutrienţi.

batoanele proteice ajuta la slabit mama vrea să piardă în greutate

Alte ingrediente utile Vitamine şi minerale: caută acele batoane care au un adaos de vitamine şi minerale, pentru a le putea considera o alternativă la alimentele sănătoase, acest lucru este dieta urbana. Garcinia Cambogia prin acidul hidroxycitric - poate preveni transformarea excesului de carbohidraţi în grăsimi, inhibând activitatea unei enzime esenţiale în acest proces.

Guarana- conţine diferite substanţe asemănătoare cu cofeina. Dă energie şi poate contribui la arderea accelerata a grăsimilor. Extractul de ceai verde- util atat ca energizant cat si ca antioxidant si stimulator al arderii grasimilor.

Batoane de slabit - un rau "util" in dieta? - sleddogs.ro, inspiratie zi de zi

Carnitina- ajută la transportul grăsimilor şi la eliminarea toxinelor. Doza zilnică eficientă este de peste mg. Avantajele si dezavantajele Avantajele batoanelor sunt dimensiunea redusă, posibilitatea de păstrare la temperatura mediului ambiant pentru o perioada suficient de lungă de timp, gustul plăcut, uşurinţa cu care pot fi consumate in orice moment şi în orice loc. Dezavantajul major este preţul.